Gambrinus - Eeklo

Adresse: Markt 4, 9900 Eeklo, Belgium.

Site web: openingsurengids.be
Spécialités: Café.
Autres données d'intérêt: Delivery, Alcohol, Beer, Coffee, Toilet, Debit cards, NFC mobile payments, Credit cards.
Avis : Cette entreprise a 92 avis sur Google My Business.
Avis moyen: 3.9/5.

📌 Emplacement de Gambrinus

Gambrinus Markt 4, 9900 Eeklo, Belgium

Introduction

Bienvenue chez Gambrinus, un café convivial situé au cœur d'Eeklo, en Belgique, à l'adresse Markt 4. Si vous êtes à la recherche d'un endroit sympa pour vous détendre, boire un café et passer un bon moment, ne cherchez pas plus loin ! Dans cet article, nous allons vous donner toutes les informations dont vous avez besoin pour découvrir ce lieu charmant.

Services principaux

Gambrinus est un café spécialisé dans les boissons chaudes et froides, les snacks et les en-cas. Vous y trouverez une grande sélection de cafés et de thés, ainsi que des boissons alcoolisées pour les amateurs. Le café propose également des options de livraison pour ceux qui préfèrent profiter de leurs boissons chez eux. Voici quelques-uns des services que vous pouvez trouver chez Gambrinus :

  • Café : expresso, cappuccino, latte, etc.
  • Thés : grande variété de thés chauds et froids
  • Boissons alcoolisées : bières belges et internationales, vins et cocktails
  • Snacks et en-cas : sandwichs, salades, tartines, etc.
  • Livraison : commander en ligne et se faire livrer chez soi

Emplacement et accès

Gambrinus est situé au Markt 4, à Eeklo, en Belgique. Le Markt est la place principale de la ville, où se trouvent de nombreux magasins, restaurants et attractions touristiques. Le café est facile à trouver et à atteindre, que vous veniez en voiture ou en transports en commun.

Si vous来

👍 Avis de Gambrinus

Gambrinus - Eeklo
ibrahim K.
1/5

Terrible

Gambrinus - Eeklo
Rudi V.
5/5

Super

Gambrinus - Eeklo
Annick L.
4/5

Gisteren had ik een afspraak in Eeklo. Bleek de zaak gesloten te zijn op maandag. Dan maar richting markt. Bij Café Leffe zat het propvol. En zo kom je dan een pareltje tegen. Want bij Gambrinus was er wel plek. En het was er rustig. Ideaal voor een gesprek. Mooie inrichting. Vriendelijke bediening. Lekkere Earl Grey thee. In een bone china theekop! Bravo! Helaas was de tas maar half gevuld met water. En mocht ik een volle tas gekregen hebben, hadden zij 5 sterren gekregen. Ik kom hier zeker nog terug. (kleine tip - graag het koekje niet tegen hete thee leggen want de chocolade smelt 🙂 )

Gambrinus - Eeklo
Julie T.
1/5

Vorige week na mijn werk wou ik iets gaan drinken. Ik had mijn dochtertje mee die inderdaad wat lastig was. Ze was moe en had een iets slechtere dag. Vandaag wou ik opnieuw iets gaan drinken met het mooie weer. Ik zag nog 1 tafeltje vrij staan en was blij dat ik wat kon genieten van de zon. Op het moment dat ik mij wou gaan zetten, kwam de zaakvoerder naar mij. Hij zei me dat het geen goed idee was om iets te gaan drinken, dat mijn dochtertje van 2 vorige week al de boel op stelten had gezet. Ik ben dan maar bij de buren iets gaan drinken en daar vertelden ze mij dat de zaakvoerder heel rasistisch is. 'Ik mocht al blij zijn dat ik geen 'kleurtje' had'. Rasisme in elke vorm zou moeten worden afgestraft! Ik ga hier nooit meer terug.

Gambrinus - Eeklo
letitia B.
1/5

Gaat ge week geleden met je kindje en partner iets gaan drinken bij hun , twas heel gezellig , goeie wijn gedronken.
Ons dochter is 2 jaar logisch dat het eens weende of ambetand deed.
Nu gaat mij partner terug , word ze gvd weggestuurd omdat ons kind ´ de boel op stelten zet´ schaam u als cafe eigenaars echt waar.
Nooit zet ik daar nog stap binnen. En mensen aub pas op als ge met u kind daar gaat voor de ge verweten wordt. Gr letitia

Gambrinus - Eeklo
Ming K.
1/5

Heel gezellig maar een onbeleefde bediening (barman).

-Niet aan te raden met kinderen.
Kinderen mogen hier met moeite bewegen en mogen zelf niets verzetten bv als de kinderen aan iets komen begint hij al onbeleefd te zijn.
Niet klantvriendelijk 1 keer en nooit meer.
Ik zou hun een tip geven als jullie geen kinderen willen ontvangen gelieve de mensen te verwittigen op voorrand. Als de kinderen perongeluk met de voeten op de stoel komen begin hij al grof te reageren!!!!!!!!

NIET een aanrader !!!!!!!!!

Gambrinus - Eeklo
Nathalie T.
1/5

Jammer genoeg zijn kleine kinderen daar niet welkom. Er kwam een vrouw toe met haar peuter in de buggy en werd weggestuurd met het flauwe excuus dat haar dochtertje de week daarvoor de boel op stelten zou hebben gezet! Voor een overvol terras zette de baas haar voor schut..not done!!!

Gambrinus - Eeklo
Bruno T.
4/5

Nieuwe uitbater meer dan 100% verbetert en de voorigereakties moet je zekker vergeten en terug kommen je wort met open armmen ontfangen top terras

Go up